Oprettelse af ny medarbejder, lokal validering

Vejledning i oprettelse af ny Medarbejder, lokal validering

1)    Åbn din webbrowser og gå ind på support.oo.dk

2)     Log ind med dit brugernavn og adgangkode

3)     Vælg ”Lokal validering” i drop-down menuen ”Log på”

image 13

4)  Klik “Log på”

5) Klik på den lille sorte pil ved “Anmodningskatalog” øverst til venstre

6) Vælg “Bruger administration”

7) Vælg “Opret ny medarbejder”

image 14

Fortæl os hvem den nye medarbejder skal ligne i opsætningen. Tilføj gerne yderlige info:

image 15

Udfylde felterne med relevant info

image 16

 KONTO TYPE

Device = Lokal pc løsning. Email = Kun e-mail. Workspace = Fuld Citrix adgang.

Workspace Light = Begrænset Citrix adgang

Skal brugeren kunne logge på udenfor kontoret?                                                Har du brug for at OneOffice hjælper

Husk at indtaste den ønskede kode eller mobilnummeret,                                  med opsætningen af brugeren på pc’en? 

vi skal sende kodeordet til.                                                                                      I så fald skal vi blot vide hvem vi skal kontakte. 

image 17

Afslut med “Indsend forespørgsel”  

image 18

Er du nysgerrig efter mere viden, om hvordan et samarbejde med OneOffice fungerer?

Kontakt os for et uforpligtende møde.
Telefon: +45 4018 1813
Mail: mck@oo.dk