Du får den bedste support!

Til en fast månedlig pris får du tryghed for at dine medarbejdere kan benytte vores beredskab, der sidder klar til at hjælpe.

Fast pris på 150,- pr. måned pr. bruger

IT support

IT support til alle dine brugere

Ingen binding

Du kan opsige aftalen når du vil

Enkelt og nemt

Forenklet og gennemsigtig IT-support

Din egen IT afdeling til en fast pris pr. bruger

Vi stiller os til rådighed til en fast pris, hvor vi imødekommer dine behov for IT support og assistance. Vores erfaringer siger os, at medarbejderne hos vores kunder er bedst stillede velvidende om at vi hjælper uanset hvad. (Prisen gælder for minimum 5 brugere)

Med en beredskabs aftale, får du adgang til vores support team, der sidder klar til at hjælpe, når du har behov for det. Vi løser de simple opgaver, dem der er løst på under 15 minutter, som en del af din aftale. Ud over det, får du Microsoft 365 bruger administration med i aftalen (oprettelser, ændringer, nedlæggelser).

  • Fra kl 08.00 til 16.00
  • E-learning
  • Support webDesk
  • Ubegrænset telefonsupport
  • Fjernstyring af PC
  • Simple opgaver inkluderet (15 minutter)
  • Microsoft 365 support
  • Windows 10 support
  • PC support på hardware
  • Bruger administration

Læs vores retningslinjer for support her: Retningslinjer for OneOffice support

Ubegrænset hjælp til en fast pris!

  • Aftalen har ingen binding
  • Du kan opsige aftalen når du vil.
  • Har du spørgsmål, tag kontakt til os på +45 70211813 eller brug kontaktboksen nederst på siden
Læs om vores retningslinjer for support, så du har det fulde overblik over væres dækning før du beslutter dig for din support aftale.

Ofte stillede spørgsmål til support pakker

Hvorfor skal jeg købe support når jeg får Microsoft 365's kritiske support gratis ?

Den kritiske support som er inkluderet i alle vores løsninger, indeholder vejledning til den support der er “indbygget” i Office 365. Her kan du til enhver tid se om der er meldinger fra Microsoft som har indflydelse på dine tjenester. Samtidig med kan du selv oprette support sager hos Microsoft hvis du ønsker det (kun på engelsk)

Kan jeg ringe eller skrive til supporten om alt vedr. IT ?

Ja, alle kan kontakte vores support via telefon eller mail. Du skal blot være opmærksom på at det kommer an på dit valg af aftale om hvad der er inkluderet i aftalen. Læs vores retningslinjer for support her.

Hvorfor er der minimums antal på support aftalerne?

For at vi kan have en support funktion klar til at du har brug for hjælp, kræver det at økonomien hænger sammen med det vi stiller til rådighed. Og der har vi gennem tiden analyseret og regnet, og er kommet frem til at skæringspunktet ligger ved 5 brugere for at vi kan få det til at løbe rundt. Så hvis du har en virksomhed med under 5 medarbejdere, koster det 150 kr./md. per bruger for at være kunde ved os – ud over f.eks. din Microsoft licens.

Hvad betyder Ubegrænset remote hjælp ?

Det betyder at vi til enhver tid vil hjælpe dig ved at overtage din computer hvis behovet opstår. Det har ikke noget at gøre med om du har support abonnement eller ej, så kan vi sammen med dig løse problemet på din computer (Vi kan dog ikke overtage din computer uden at du har accepteret dette af sikkerhedsmæssige årsager). Her skal du vide at løsningen af problemet kan være indeholdt i dit abonnement ellers bliver du afregnet på den tid vi har brugt sammen med dig for at løse problemet.

Betyder det der er ubegrænset gratis tid på mine henvendelser?

Nej, det gør det ikke. Der er betingelser forbundet med den aftale du har tegnet. Der skal vi henvise til vores retningslinjer for vores support.

Hvad er jeres timepris ?

Vores timepris er 1.095,00 kr./time + moms. Husk du vil kun blive afregnet timepris hvis dit abonnement ikke indeholder hjælpen til opgaven eller det er et aftalt projekt.

Arbejde der skal udføres udenfor normal arbejdstid (mellem 16 -> 06) påregnes med 100% på timeprisen.

Ved alle udkørende opgaver påregnes kørsel efter gældende takst på 3,52 kr. + moms pr. kørt kilometer. Hvis vi skal med færge eller betale broafgift, bliver dette også påregnet opgaven.

Kan i også hjælpe on-site ?

Ja. Vi yder også support der hvor du er. Det kan være at du skal have hjælp til at sætte noget nyt hardware op på kontoret eller du skal have hjælp til at skifte en computer ud med en ny, så er det også noget som vi kan hjælpe med. Typisk bliver det til en fast pris som er aftalt på forhånd.

Skal jeg betale for at i kommer ud til mig on-site ?

Ja. Når vi kommer til dig på en opgave, så skal du betale for kørsel og evt. afgifter såsom bro-afgift og/eller parkering. Ved alle udkørende opgaver påregnes kørsel efter gældende takst på 3,52 kr. + moms pr. kørt kilometer. Hvis vi skal med færge eller betale broafgift, bliver dette også påregnet opgaven. Kørsel bliver afregnet som en del af opgaven efter aftale.

Kan i hjælpe med bestilling af hardware ?

Ja. Vi er leverandør af hardware og kan levere alt indenfor it hardware og tilbehør. Vi er konkurrence dygtige på pris, men vi har ikke eget lager og er derfor afhængig af leverings situationen og priser hos vores leverandører. Derfor indhenter vi altid en pris til den ønskede hardware til godkendelse. Når pris og levering er godkendt, bestiller vi det aftalte.

Skal jeg betale for klargøring ?

Ja. Når du skal have os til at sørge for at din nye computer eller anden hardware er klar til brug, så gør vi det til en fast pris. Hvis du f.eks. skal have en ny computer, så gør vi den klar til en fast pris på 1600,00 kr. + fragt/moms. Og vi kan ydermere hjælpe dig med at du får alle data fra en gammel computer overført til den nye, som er én af vores hjælpepakker (PC migrering) til 500,00 kr. + moms.

Har i ikke forskellige aftaler mere?

Nej, vi benytter ikke forskellige support aftaler mere. Vi lærte, at der kunne opstå forvirring omkring hvad var dækket af aftalen når en medarbejder kontaktede os og hvad der ikke var en del af aftalen. Så vi har gjort det overskueligt og ligetil med beredskabsaftalen. Læs mere om vores retningslinjer her.

Kontakt

OneOffice logo
Kontakt forside
Kontakt OneOffice i dag