Du får den bedste support!

Nu får du al den support du har brug for, til en fast pris pr. bruger pr. måned, der imødekommer dit behov for IT-support og assistance.

Fra kun 60,- pr. måned

Fri kritisk support

Ubegrænset support til alle dine brugere

Ingen binding

Du kan opsige eller ændre aftalen når du vil

Enkelt og nemt

Forenklet og gennemsigtig IT-support

Ubegrænset support til en fast pris pr. bruger

Ingen overraskelser, og altid tilgængelig når du har brug for det.

Med vores fleksible supportaftaler betaler du kun for det du har behov for. (Priserne gælder for minimum 5 brugere. Under 5 brugere koster det 150 kr. pr. bruger om måneden)

  • GOD
  • Kr60,00pr. bruger pr. måned
    •    Kritisk support for alle ansatte
    •    Fra kl 08.00 til 16.00
    •    E-learning
    •    Support webDesk
    •    Ubegrænset telefonsupport
    •    Fjernstyring af PC

  • BEDRE
  • Kr110,00pr. bruger pr. måned
    •    Kritisk support for alle ansatte
    •    Fra kl 08.00 til 16.00
    •    E-learning
    •    Support webDesk
    •    Ubegrænset telefonsupport
    •    Fjernstyring af PC
    •    Simple opgaver inkluderet
    •    Microsoft 365 support
    •    Windows 10 support
    •    PC support på hardware

STØRST VÆRDI
  • BEDST
  • Kr150,00pr. bruger pr. måned
    •    Kritisk support for alle ansatte
    •    Fra kl 08.00 til 16.00
    •    E-learning
    •    Support webDesk
    •    Ubegrænset telefonsupport
    •    Fjernstyring af PC
    •    Simple opgaver inkluderet
    •    Microsoft 365 support
    •    Windows 10 support
    •    PC support på hardware
    •    Bruger administration

Drift af server

Inkluderer overvågning, opdatering og sundhedstjek af server

+ kr. 1500,-

pr. server pr. måned

Intune opdatering og vedligehold

Patch og monitorering af PC (inkluderet i BEDST pakken)

+ kr. 30,-

pr. bruger/enhed pr. måned

Overvågning af backup

Overvågning af status på backup, inklusiv support til genopretning af filer og mapper.

+ kr. 50,-

pr. enhed pr. måned

Hvilken pakke passer bedst til dig?

Nu kan du vælge supportpakker der passer til dit behov.

GOD

Vores GOD aftale er til dig som vil have en IT support helpdesk klar, når du skal bruge hjælp. Med GOD aftalen får du mulighed for at kontakte vores helpdesk enten via mail eller via telefon. Med GOD aftalen bliver du afregnet den samlede tid opgaver tager.

BEDRE

Med vores BEDRE aftale får du også en IT support helpdesk der sidder klar til at hjælpe når du har behov for det. Og med i denne aftale er at vi løser dine simple opgaver som tager under 15 minutter. Du får altså 15 minutter med i denne aftale, hvilket betyder at du først bliver afregnet for vores hjælp, når opgaven overstiger de 15 minutter.

BEDST

Med BEDST aftalen får du, som i de forgående aftaler, en IT support helpdesk der sidder klar til at hjælpe når du har behov for det. Og vi løser de simple opgaver som tager under 15 minutter. Ud over det får du bruger administration med i aftalen (oprettelser, ændringer, nedlæggelser).

Ubegrænset hjælp til en fast pris!

  • Supportaftalen har ingen binding
  • Du kan opsige aftalen når du vil
  • Du kan altid korrigere din supportaftale efter behov.
  • Har du spørgsmål, tag kontakt til os på +45 70211813 eller brug kontaktboksen nederst på siden
Læs om vores retningslinjer for support, så du har det fulde overblik over væres dækning før du beslutter dig for din support aftale.

Priser på supportaftaler og tillægstjenester

TJENESTE

GOD PAKKEN

BEDRE PAKKEN

BEDST PAKKEN

Pris supportpakke

Kr. 60,- pr. måned pr. bruger

Kr. 110,- pr. måned pr. bruger

Kr. 150,- pr. måned pr. bruger

Intune opdatering og vedligehold

+ kr. 30,- pr. bruger pr. måned

+ kr. 30,- pr. bruger pr. måned

+ kr. 30,- pr. bruger pr. måned

Backup support

+ kr. 50,- pr. backupenhed pr. måned

+ kr. 50,- pr. backupenhed pr. måned

+ kr. 50,- pr. backupenhed pr. måned

Monitorering/opdatering af netværk og trådløst udstyr (Meraki)

+ kr. 25,- pr. enhed pr. måned

+ kr. 25,- pr. enhed pr. måned

+ kr. 25,- pr. enhed pr. måned

Drift, patch og monitorering af server

+ kr. 1500,- pr. server pr. måned

+ kr. 1500,- pr. server pr. måned

+ kr. 1500,- pr. server pr. måned

Ofte stillede spørgsmål til support pakker

Hvorfor skal jeg købe support når jeg får kritisk support gratis ?

Den kritiske support som er inkluderet i alle vores løsninger, indeholder vejledning til den support der er “indbygget” i Office 365. Her kan du til enhver tid se om der er meldinger fra Microsoft som har indflydelse på dine tjenester. Samtidig med kan du selv oprette support sager hos Microsoft hvis du ønsker det (kun på engelsk)

Kan jeg ringe eller skrive til supporten om alt vedr. IT ?

Ja, alle med en support aftale kan kontakte vores support via telefon eller mail. Du skal blot være opmærksom på at det kommer an på dit valg af aftale om hvad der er inkluderet i aftalen. Læs vores retningslinjer for support her.

Hvad gør jeg hvis jeg skal bruge hjælp til noget der ikke er med i mit abonnement ?

Hvis du f.eks. abonnerer på en GOD aftale og skal have hjælp til et Windows 10 problem, så kan du selvfølgelig altid ringe eller skrive til vores support. Vi vil så aftale med dig at vi hjælpe dig og vi registrerer så den tid vi har brugt på at hjælpe dig som så vil blive faktureret efterfølgende når problemet er løst.

Hvorfor er der minimums antal på support aftalerne?

For at vi kan have en support funktion klar til at du har brug for hjælp, kræver det at økonomien hænger sammen med det vi stiller til rådighed. Og der har vi gennem tiden analyseret og regnet, og er kommet frem til at skæringspunktet ligger ved 5 brugere for at vi kan få det til at løbe rundt. Så hvis du har en virksomhed med under 5 medarbejdere, koster det 150 kr./md. per bruger for at være kunde ved os – ud over f.eks. din Microsoft licens.

Kan jeg skifte abonnement hvis der bliver behov for det ?

Ja. Skulle der opstå et behov for at udvide dit support abonnement til at indeholde hjælp til mere, kan du skifte aftale løbende. Mange starter ud med et GOD abonnement, men finder ud af at de skal bruge hjælp til mere. Og derfor kommer der et tidspunkt hvor det bedre kan betale sig at opgradere til BEDRE eller BEDST fremfor at blive afregnet på timebasis.

Hvad betyder Ubegrænset telefonsupport ?

Det betyder at ligemeget hvilket support abonnement du har (eller ikke har), så kan du altid ringe ind til vores support. Forskellen er blot om du skal afregnes på timebasis eller om det er inkluderet i dit abonnement. Det er noget som du altid vil komme i dialog med vores support omkring, så der ikke er tvivl herom når vi går i gang med at hjælpe dig.

Hvad betyder Ubegrænset remote hjælp ?

Det betyder at vi til enhver tid vil hjælpe dig ved at overtage din computer hvis behovet opstår. Det har ikke noget at gøre med om du har support abonnement eller ej, så kan vi sammen med dig løse problemet på din computer (Vi kan dog ikke overtage din computer uden at du har accepteret dette af sikkerhedsmæssige årsager). Her skal du vide at løsningen af problemet kan være indeholdt i dit abonnement ellers bliver du afregnet på den tid vi har brugt sammen med dig for at løse problemet.

Betyder det der er ubegrænset gratis tid på mine henvendelser?

Nej, det gør det ikke. Der er betingelser forbundet med den aftale du har tegnet. Der skal vi henvise til vores retningslinjer for vores support.

Hvad er jeres timepris ?

Vores timepris er 1.095,00 kr./time + moms. Husk du vil kun blive afregnet timepris hvis dit abonnement ikke indeholder hjælpen til opgaven eller det er et aftalt projekt.

Arbejde der skal udføres udenfor normal arbejdstid (mellem 16 -> 06) påregnes med 100% på timeprisen.

Ved alle udkørende opgaver påregnes kørsel efter gældende takst på 3,52 kr. + moms pr. kørt kilometer. Hvis vi skal med færge eller betale broafgift, bliver dette også påregnet opgaven.

Kan i også hjælpe on-site ?

Ja. Vi yder også support der hvor du er. Det kan være at du skal have hjælp til at sætte noget nyt hardware op på kontoret eller du skal have hjælp til at skifte en computer ud med en ny, så er det også noget som vi kan hjælpe med. Typisk bliver det til en fast pris som er aftalt på forhånd.

Skal jeg betale for at i kommer ud til mig on-site ?

Ja. Når vi kommer til dig på en opgave, så skal du betale for kørsel og evt. afgifter såsom bro-afgift og/eller parkering. Ved alle udkørende opgaver påregnes kørsel efter gældende takst på 3,52 kr. + moms pr. kørt kilometer. Hvis vi skal med færge eller betale broafgift, bliver dette også påregnet opgaven. Kørsel bliver afregnet som en del af opgaven efter aftale.

Kan i hjælpe med bestilling af hardware ?

Ja. Vi er leverandør af hardware og kan levere alt indenfor it hardware og tilbehør. Vi er konkurrence dygtige på pris, men vi har ikke eget lager og er derfor afhængig af leverings situationen og priser hos vores leverandører. Derfor indhenter vi altid en pris til den ønskede hardware til godkendelse. Når pris og levering er godkendt, bestiller vi det aftalte.

Skal jeg betale for klargøring ?

Ja. Når du skal have os til at sørge for at din nye computer eller anden hardware er klar til brug, så gør vi det til en fast pris. Hvis du f.eks. skal have en ny computer, så gør vi den klar til en fast pris på 1600,00 kr. + fragt/moms. Og vi kan ydermere hjælpe dig med at du får alle data fra en gammel computer overført til den nye, som er én af vores hjælpepakker (PC migrering) til 500,00 kr. + moms.

Kontakt

OneOffice logo
Kontakt forside
Kontakt OneOffice i dag