Du får ikke bedre support!

Nu får du al den support du har brug for, til en fast pris pr. bruger pr. måned, der imødekommer dit behov for IT-support og assistance.

Fra kun 60,- pr. måned

Husk at brugeradministration i 365-skyen er inkluderet i ALLE vores supportpakker !!

Fri kritisk support

Ubegrænset support til alle dine brugere

Ingen binding

Du kan opsige eller ændre aftalen når du vil

Enkelt og nemt

Forenklet og gennemsigtig IT-support

Ubegrænset support til en fast pris pr. bruger

Ingen overraskelser, og altid tilgængelig når du har brug for det.

Med vores fleksible supportaftaler betaler du kun for det du har behov for.

  • GOD
  • Kr60,00pr. bruger pr. måned
    •    Kritisk support for alle ansatte
    •    Fra kl 08.00 til 16.00
    •    7% rabat på timepris udover aftale
    •    E-learning
    •    Support webDesk
    •    Ubegrænset telefonsupport
    •    Fjernstyring af PC
    •    Microsoft 365 support
    •    Windows 10 support
    •    PC support på hardware
    •    Patch management
    •    Client management
    •    Proaktiv overvågning

  • BEDRE
  • Kr110,00pr. bruger pr. måned
    •    Kritisk support for alle ansatte
    •    Fra kl 08.00 til 16.00
    •    15% rabat på timepris udover aftale
    •    E-learning
    •    Support webDesk
    •    Ubegrænset telefonsupport
    •    Fjernstyring af PC
    •    Microsoft 365 support
    •    Windows 10 support
    •    PC support på hardware
    •    Patch management
    •    Client management
    •    Proaktiv overvågning

STØRST VÆRDI
  • BEDST
  • Kr150,00pr. bruger pr. måned
    •    Kritisk support for alle ansatte
    •    Fra kl 08.00 til 16.00
    •    20% rabat på timepris udover aftale
    •    E-learning
    •    Support webDesk
    •    Ubegrænset telefonsupport
    •    Fjernstyring af PC
    •    Microsoft 365 support
    •    Windows 10 support
    •    PC support på hardware
    •    Patch management
    •    Client management
    •    Proaktiv overvågning

Drift af server

Inkluderer overvågning, opdatering og sundhedstjek af server

+ kr. 150,-

pr. server pr. måned

Drift af PC

Patch og monitorering af PC (inkluderet i BEDST pakken)

+ kr. 30,-

pr. bruger/enhed pr. måned

Overvågning af backup

Overvågning af status på backup, inklusiv support til genopretning af filer og mapper.

+ kr. 50,-

pr. enhed pr. måned

Hvilken pakke passer bedst til dig?

Nu kan du vælge supportpakker der passer til dit behov.

GOD

I startpakken får du support på alle tjenester og applikationer i Microsoft 365. Du får hjælp til at opsætte nye brugere på PC, Mac, tablet og mobil. Og selvfølgelig hjælp, når du sidder fast eller har problemer.

BEDRE

Få ubegrænset hjælp af vores supportenhed på telefon eller via fjernstyring af PC. I Plus pakken får du support på Microsoft 365, Windows og andre PC problemer. Her får du løst de fleste af de computerproblemer du kan opleve i hverdagen.

BEDST

Få All Inclusive support inklusiv automatiske opdateringer, patch af Windows, Office, sikkerhedsopdateringer og programmer som f.eks. Adobe Acrobat. Overvågning og sundhedstjek i real time, f.eks. lav diskplads, hukommelse og anmeldelse af harddisknedbrud. Derudover får du sikker password lagring, portal til IT-dokumentation og mobil support.

Sådan hjælper vi dig!

Ubegrænset telefonsupport

Vores tekniske support er altid klar til at hjælpe dig. Hurtig respons og svartid på telefonen, så du får løst din sag hurtigt og effektivt.

Ubegrænset remote hjælp

Med fjernstyring kan vi på få sekunder oprette en forbindelse til din computer. Så får du løst dine computerproblemer hurtigt og effektivt.

Chat på hjemmesiden

Den hurtigste måde at få hjælp er gennem vores chat på hjemmesiden. Her kan du hurtigt komme i kontakt med vores supporttekniker, som kan hjælpe dig med at løse problemer eller besvare spørgsmål.

Ubegrænset hjælp til en fast pris!

  • Supportaftalen har ingen binding
  • Du kan opsige aftalen når du vil
  • Du kan altid korrigere din supportaftale efter behov.
  • Har du spørgsmål, tag kontakt til os på +45 70211813 eller brug kontaktboksen nederst på siden
Kontakt for mere info

20 % rabat

Du kan få op til 20 % rabat på vores timepris, hvis vi skal rykke ud til dig og hjælpe med installation af PC, server eller andet dataudstyr.

Lånecomputer

Hvis du har et computernedbrud, kan du låne en computer fra os, opsat med adgang til email- og Office applikationer, indtil du får den gamle repareret eller købt en ny.

Prioriteret support

Få prioriteret support og svar med en supportaftale. Du har adgang til vores certificerede teknikere og specialister i f.eks. Office 365 for at hjælpe dig.

Priser på supportaftaler og tillægstjenester

TJENESTE

GOD PAKKEN

BEDRE PAKKEN

BEDST PAKKEN

Pris supportpakke

Kr. 60,- pr. måned pr. bruger

Kr. 110,- pr. måned pr. bruger

Kr. 150,- pr. måned pr. bruger

Intune opdatering og vedligehold

+ kr. 30,- pr. bruger pr. måned

+ kr. 30,- pr. bruger pr. måned

Inkluderet

Vedligeholdelse og opdatering af dokumentationsportal

+ kr. 15,- pr. bruger pr. måned

+ kr. 15,- pr. bruger pr. måned

Inkluderet

Support af mobiltelefon (office 365)

fra kr. 15,- pr. bruger pr. måned

fra kr. 15,- pr. bruger pr. måned

Inkluderet

Backup support

+ kr. 50,- pr. backupenhed pr. måned

+ kr. 50,- pr. backupenhed pr. måned

+ kr. 50,- pr. backupenhed pr. måned

Monitorering/opdatering af netværk og trådløst udstyr (Meraki)

+ kr. 25,- pr. enhed pr. måned

+ kr. 25,- pr. enhed pr. måned

+ kr. 25,- pr. enhed pr. måned

Drift, patch og monitorering af server

+ kr. 150,- pr. server pr. måned

+ kr. 150,- pr. server pr. måned

+ kr. 150,- pr. server pr. måned

Ofte stillede spørgsmål til support pakker

Hvorfor skal jeg købe support når jeg får kritisk support gratis ?

Den kritiske support som er inkluderet i alle vores løsninger, indeholder vejledning til den support der er “indbygget” i Office 365. Her kan du til enhver tid se om der er meldinger fra Microsoft som har indflydelse på dine tjenester. Samtidig med kan du selv oprette support sager hos Microsoft hvis du ønsker det (kun på engelsk)

Kan jeg ringe eller skrive til supporten om alt vedr. IT ?

Ja, hvis du har et BEDST abonnement så er du dækket ind på alle dine spørgsmål. Det er kun hvis du har valgt GOD eller BEDRE abonnementerne at der er nogle områder som ikke er dækket ind. De områder kan du se i abonnement oversigten oppe på denne side.

Hvad gør jeg hvis jeg skal bruge hjælp til noget der ikke er med i mit abonnement ?

Hvis du f.eks. abonnerer på en GOD aftale og skal have hjælp til et Windows 10 problem, så kan du selvfølgelig altid ringe eller skrive til vores support. Vi vil så aftale med dig at vi hjælpe dig og vi registrerer så den tid vi har brugt på at hjælpe dig som så vil blive faktureret efterfølgende når problemet er løst.

Kan jeg skifte abonnement hvis der bliver behov for det ?

Ja. Skulle der opstå et behov for at udvide dit support abonnement til at indeholde hjælp til mere, kan du skifte aftale løbende. Mange starter ud med et GOD abonnement, men finder ud af at de skal bruge hjælp til mere. Og derfor kommer der et tidspunkt hvor det bedre kan betale sig at opgradere til BEDRE eller BEDST fremfor at blive afregnet på timebasis.

Hvad betyder Ubegrænset telefonsupport ?

Det betyder at ligemeget hvilket support abonnement du har (eller ikke har), så kan du altid ringe ind til vores support. Forskellen er blot om du skal afregnes på timebasis eller om det er inkluderet i dit abonnement. Det er noget som du altid vil komme i dialog med vores support omkring, så der ikke er tvivl herom når vi går i gang med at hjælpe dig.

Hvad betyder Ubegrænset remote hjælp ?

Det betyder at vi til enhver tid vil hjælpe dig ved at overtage din computer hvis behovet opstår. Det har ikke noget at gøre med om du har support abonnement eller ej, så kan vi sammen med dig løse problemet på din computer (Vi kan dog ikke overtage din computer uden at du har accepteret dette af sikkerhedsmæssige årsager). Her skal du vide at løsningen af problemet kan være indeholdt i dit abonnement ellers bliver du afregnet på den tid vi har brugt sammen med dig for at løse problemet.

Betyder det der er ubegrænset gratis tid på mine henvendelser?

Nej, det gør det ikke. På alle henvendelser fra brugere med et support abonnement, er de første 15 minutter altid gratis. Her skal det siges at vi løser over 90% af alle henvendelser på under 15 minutter. Men der er fra tid til anden undtagelser som gør at en henvendelse kan tage mere end 15 minutter. Her er det vores opgave at danne os et overblik over henvendelsen og næsten på forhånd vurdere om det er noget der kommer til at tage 15 minutter – OG vurdere om det er en sag der kategoriseres som et projekt. Hvis det er en opgave der går under et projekt, vil vi sammen med den der ringer ind få omfanget afklaret, prissat og godkendt.

Slutteligt kan der være 15-minutters-sager der tager over 15 minutter, men det er medregnet i vores support koncept. Så med mindre du bliver informeret om andet, er det gratis og inkluderet i dit support abonnement.

Hvad kan jeg bruge support chat'en til ?

Igennem support chat’en kan du komme igennem til en tekniker som du kan tage den første dialog med omkring dit problem. Teknikeren vil så vurdere om det er noget som kan ordnes i chat’en eller om det er noget som der skal tage en videre dialog omkring. Det er begrænset hvad der kan løses over en chat, men hvis det er en “quick fix” kan det lade sig gøre. Igen kan løsningen af problemet klares som en del af dit abonnement eller ved afregning på brugt tid.

Hvad er jeres timepris ?

Vores timepris er opdelt i 2 priser. Standard timeprisen for en opgave som håndteres af 1st level support er 800 kr./time + moms. Hvis opgaven kræver at 2nd level support skal tage opgaven er prisen 1095 kr./time + moms. Udgangspunktet er altid at det er 1st level support der tager opgaven, men hvis det kræver at 2nd level skal ind på sagen, vil du altid få besked herom FØR opgaven sættes i gang. Husk du vil kun blive afregnet timepris hvis dit abonnement ikke indeholder hjælpen til opgaven eller det er et aftalt projekt.

Husk også at dit support abonnement indeholder en rabat på timeprisen som vil følge din aftale. GOD er 7% rabat på timeprisen (744,00 kr/time), BEDRE er 15% rabat på timeprisen (680,00 kr/time) og BEDST er 20% rabat på timeprisen (640,00 kr/time).

Arbejde der skal udføres udenfor normal arbejdstid (mellem 16 -> 06) påregnes med 100% på timeprisen.

Ved alle udkørende opgaver påregnes kørsel efter gældende takst på 3,52 kr. + moms pr. kørt kilometer. Hvis vi skal med færge eller betale broafgift, bliver dette også påregnet opgaven.

Kan i også hjælpe on-site ?

Ja. Vi yder også support der hvor du er. Det kan være at du skal have hjælp til at sætte noget nyt hardware op på kontoret eller du skal have hjælp til at skifte en computer ud med en ny, så er det også noget som vi kan hjælpe med. Typisk bliver det til en fast pris som er aftalt på forhånd.

Skal jeg betale for at i kommer ud til mig on-site ?

Ja. Når vi kommer til dig på en opgave, så skal du betale for kørsel og evt. afgifter såsom bro-afgift og/eller parkering. Ved alle udkørende opgaver påregnes kørsel efter gældende takst på 3,52 kr. + moms pr. kørt kilometer. Hvis vi skal med færge eller betale broafgift, bliver dette også påregnet opgaven. Kørsel bliver afregnet som en del af opgaven efter aftale.

Kan i hjælpe med bestilling af hardware ?

Ja. Vi er leverandør af hardware og kan levere alt indenfor it hardware og tilbehør. Vi er konkurrence dygtige på pris, men vi har ikke eget lager og er derfor afhængig af leverings situationen og priser hos vores leverandører. Derfor indhenter vi altid en pris til den ønskede hardware til godkendelse. Når pris og levering er godkendt, bestiller vi det aftalte.

Skal jeg betale for klargøring ?

Ja. Når du skal have os til at sørge for at din nye computer eller anden hardware er klar til brug, så gør vi det til en fast pris. Hvis du f.eks. skal have en ny computer, så gør vi den klar til en fast pris på 1600,00 kr. + fragt/moms. Og vi kan ydermere hjælpe dig med at du får alle data fra en gammel computer overført til den nye, som er én af vores hjælpepakker (PC migrering) til 500,00 kr. + moms.

Kontakt

OneOffice logo
Kontakt forside
Kontakt OneOffice i dag