Vejledning i oprettelse af ny Medarbejder, lokal validering

 

1)    Åbn din webbrowser og gå ind på support.oo.dk

2)     Log ind med dit brugernavn og adgangkode

3)     Vælg ”Lokal validering” i drop-down menuen ”Log på”

 

 

4)  Klik "Log på"

5) Klik på den lille sorte pil ved "Anmodningskatalog" øverst til venstre

6) Vælg "Bruger administration"

7) Vælg "Opret ny medarbejder"

 

 

Fortæl os hvem den nye medarbejder skal ligne i opsætningen. Tilføj gerne yderlige info:

 

 

Udfylde felterne med relevant info

 

 

KONTO TYPE

Device = Lokal pc løsning. Email = Kun e-mail. Workspace = Fuld Citrix adgang.

Workspace Light = Begrænset Citrix adgang

 

Skal brugeren kunne logge på udenfor kontoret?                                                Har du brug for at OneOffice hjælper

Husk at indtaste den ønskede kode eller mobilnummeret,                                  med opsætningen af brugeren på pc’en? 

vi skal sende kodeordet til.                                                                                      I så fald skal vi blot vide hvem vi skal kontakte. 

 

 

Afslut med "Indsend forespørgsel"