Oprettelse af ny medarbejder, AD login

Del indlæg

Del på email
Del på facebook
Del på linkedin
Del på twitter
Del på pinterest

Oprettelse af ny medarbejder

1. Åbn din webbrowser og gå på support.oo.dk

2. Log ind med din emailadresse og adgangskode.

3. Vælg ”AD.DK” i drop-down menuen ”Log på

4. Klik ”Log på

5. Klik på den lille sorte pil ved ”Anmodningskatalog” øverst til venstre

6. Vælg ”Bruger administration

7. Vælg ”Opret ny medarbejder

 


 

Fortæl os hvem den nye medarbejder skal ligne i opsætningen. Tilføj gerne yderlige info:

Udfylde felterne med relevant info:

KONTO TYPE
Device = Lokal pc løsning. Email = Kun e-mail. Workspace = Fuld Citrix adgang. Workspace Light = Begrænset Citrix adgang

 


 

Skal brugeren kunne logge på udenfor kontoret? Husk at indtaste den ønskede kode eller mobilnummeret, vi skal sende kodeordet til.

Har du brug for at OneOffice hjælper med opsætningen af brugeren på pc’en? I så fald skal vi blot vide hvem vi skal kontakte.

Afslut med ”Indsend Forespørgsel

SENESTE INDLÆG

Andre gode indlæg ...

Beskyt dig selv mod phishing

Beskyt dig selv mod phishing Phishing (engelsk, udtales “fishing”) er et angreb, som forsøger at stjæle dine penge eller din identitet ved at få

Hvorfor er der forskel i prisen?

Hvad får omkostningerne til at stige ved en installation af Microsoft 365 Business Premium? Har du nogensinde spekuleret på hvorfor omkostningerne til installationen af

Hvad er Microsoft Intune (Microsoft Endpoint Manager) ?

Intune er skruet sammen til at gøre administrationen af den moderne arbejdsplads enkel og sørge for at din digital transformation bliver nemmere. Skab det mest produktive Microsoft 365-miljø, som brugere kan bruge