Nedlæggelse af medarbejder, lokal validering

Nedlæggelse af medarbejder

1. Åbn din webbrowser og gå ind på support.oo.dk

2. Log ind med din emailadresse og adgangkode

3. Vælg ”Lokal validering” i drop-down menuen ”Log på

4. Klik ”Log på

5. Klik på den lille sorte pil ved ”Anmodningskatalog” øverst til venstre

6. Vælg ”Bruger administration

7. Vælg ”Nedlæggelse af medarbejder

 


 

Skriv navnet på medarbejderen der skal nedlægges. Vælg dato/tidspunkt for hvornår adgangen skal lukkes for medarbejderen (OneOffice nulstiller kodeordet).

I ”Beskrivelse” kan du angive det autosvar der evt. skal sættes på postkassen indtil den slettes.

 


 

Udfyld relevante felter for nedlæggelse af emailkontoen.

BEMÆRK! For kunder med Microsoft Intune løsning: Med hensyn til medarbejderens computer, er det yderst vigtigt, at vi får den nulstillet! Derfor skal du fortælle os hvornår OneOffice må nulstille den.

Afslut med ”Indsend Forespørgsel