Mulighederne med Intune – Endpoint Manager fra Microsoft er mange. Og du kan få OneOffice til at hjælpe din virksomhed med at komme i gang. Når du vælger at OneOffice skal implementere og varetage din Intune i Microsoft 365, er følgende inkluderet i prisen:
Apps:
MDM Baseline:
Microsoft Edge baseline:
Endpoint security | Antivirus
Endpoint security | Disk encryption
Endpoint security | Firewall
Endpoint security | Attack surface reduction
Endpoint security | Account protection
Compliance policies | Policies
Devices | Windows 10 update rings
Devices | Configuration profiles
Administrative template profile
Windows Autopilot deployment profiles
Vores Intune pakke indeholder rigtig mange programmer, indstillinger og konfigurationer hvilket gør pakken til den perfekte løsning til at kommer i gang med Intune😉 Men Intune er så meget mere og giver så mange nye muligheder, at vi anbefaler at tage en dialog med os omkring dine muligheder. Vi har det fulde overblik over Intune og vi ved hvordan du kan få værdi med de nye muligheder. Som med så mange andre IT løsninger, kræver det at Intune bliver vedligeholdt løbende. Her kan vi hjælpe og sørge for at “alt det gode” kommer med. Så start dialogen med os og så får vi lagt en plan sammen👍
Krav til Intune🔥
For at vi kan sikre os så godt som muligt mod ekstra omkostninger ved indrulning af en computer i Intune, er her vores minimumskrav til hardware og “omgivelser”:
Hvis du skal kunne benytte Windows Hello (Pin kode) med legacy on-prem Active Directory til f.eks. mapping af drev server drev, apps som Navision, C5 m.fl., er der følgende krav til at få Single-Sign On til at fungere for Azure AD joined devices mod legacy on-prem Active Directory:
Husk IKKE at gå i panik når du læser alt dette omkring krav 🙂 Vi skal nok hjælpe dig igennem alt det her og sørge for at du får klar besked om hvad der er muligt og hvad der skal gøres før det bliver muligt. Kravene skriver vi for at få kridtet banen op.
Hvad er IKKE med i Intune hjælpepakken – Ønskelisten 😉
Mulighederne er naturligvis mange med Intune og Endpoint Manager. Og vores Intune hjælpepakke er en start, som der kan bygges videre på. Her er nogle af de muligheder som vi har installeret for mange af vores kunder efter de er kommet i gang med Intune hjælpepakken:
Når der skal bygges videre på Intune hjælpepakken, skal der iværksættes indsamling at informationer, indstillinger og programmer. Og det er noget som kræver at basis er på plads med Intune hjælpepakken og efterfølgende projektering af den udvidede funktionalitet (ønskeliste). Og det er som udgangspunkt ikke noget som vi kan give en fast pris på, da der typisk er kompleksitet og udvidede funktionalitet involveret. Derfor skal det aftales nærmere med OneOffice før vi kan gå i gang med sådan en opgave.
Husk at Microsoft HELE tiden opdaterer og tilføjer funktioner og funktionalitet til deres sky løsninger og derfor ændrer vi og løbende vores anbefalinger til nye tiltage som vi kan hjælpe med at du kan nyde godt af. Her er et par anbefalinger:
Og hvad koster det så at få hjælp fra os efter du er kommet i gang og finder ud af alle de nye muligheder? Ja, det er der ikke nogen fast pris på da det helt er op til dig og dine ønsker🎈 Så du skal regne med et projekt afregnet på medgået tid.
Hvad får du løbende med i Intune hjælpekappen? (30 kr./md. pr. bruger)
Når du er kommet godt i gang med Intune Hjælpepakken, modtager du løbende følgende fra OneOffice:
Kom i gang pris: 5.000,00 kr. + moms og 30,00 kr. + moms pr. bruger / md. i vedligehold
Microsoft giver garanteret oppetid, med finansielt støttet SLA. Office 365 betyder altid tilgængeligt når som helst og hvor som helst.
Du kan når som helst flytte løsningen til en anden leverandør eller vælge en anden IT-partner. Vi har ingen gebyr for opsigelse eller binding.
Vi har allerede vellykket flyttet over 500 brugere over på Office 365. Så du kan være sikker på at OneOffice har gjort det før.