Tilmeld din Android smartphone til firmaets it-politikker og administration

1. Åbn Google Play app’en og søg efter ”firmaportal” – telefonen foreslår selv ”Microsoft Intune-firmaportal”, den skal du trykke på og installere. Klik ”Åbn” når den er færdig med at installere.

2. Tryk ”LOG PÅ

3. Log på Firmaportalen med din Office365 konto (arbejdsmail og kodeord) Indtast arbejdsmail og tryk ”NÆSTE” – indtast efterfølgende kodeordet og tryk ”Log på

4. Tryk ”BEGYND” for at oprette en arbejdsprofil på din telefon.

5. Her kan du gennemse vilkårene for hvad OneOffice kan se og gøre, og hvad OneOffice ikke kan se, og ikke kan gøre, i forbindelse med tilmeldingen af din Android smartphone til firmaets it-politikker og administration: Tryk ”FORTSÆT”.

6. Tryk ”BEKRÆFT

7. Tryk ”FORTSÆT

8. Tryk ”UDFØRT

Du kan nu veksle mellem ”Personlig” eller ”Arbejde” på din telefon når du åbner app-oversigten.